PLMA online

1 - 4 december 2020

PLMA afholder som noget nyt en online messe fra den 1 – 4 december 2020, som et alternativ til den aflyste messeudgave i 2020.
Konceptet bag PLMAs online messe går ud på at skabe en virtuel messe, hvor man på den ene side har udstillerne og på den anden side indkøberne, så online messen bliver en platform, hvor de to grupper kan møde hinanden virtuelt, og hvor de også kan indgå i dialog med hinanden.

Der vil være mulighd for at have one-on-one videoopkald med de interesserede indkøbere. Indkøberne vil have mulighed for at vælge de udstillere de ønsker at snakke med. De kan godt indikere at de er interesserede i at snakke med en udstiller inden eventet starter. Hvis det sker, så vil udstillerne se hvem der er interesseret i at komme i kontakt med dem. Under selve eventet kan virksomheder modtage videoopkald af de interesserede indkøbere.  

Hver virksomhed får en online stand, hvor man kan uploade billeder af produkter, vise links og lave en virksomhedspræsentation, og denne online stand vil være synlig i to dage i perioden fra den 1 – 4 december 2020 afhængigt af hvilken produktkategori man har:

Tirsdag, den 1 december
• Health & Beauty Products
• Household Products
• Housewares and Other Non-Food Products

Onsdag den 2 december
• Health & Beauty Products
• Household Products
• Housewares and Other Non-Food Products
• Shelf Stable Food & Beverages
• Pet Products

Torsdag den 3. december
• Shelf Stable Food & Beverages
• Pet Products
• Fresh, Refrigerated & Frozen Products
• Trade & Service Suppliers

Fredag den 4. December
• Fresh, Refrigerated & Frozen Products
• Trade & Service Suppliers

F.eks. hvis man har et produkt, der falder ind under "Shelf Stable Food & Beverages", så bliver ens kategori i fokus den 2. og den 3. december. I denne periode skal man være logget på sin online platform, og man skal være forberedt på at svare på henvendelser, der kan komme fra interesserede indkøbere. 

Alle besøgende skal registere sig inden de får lov til at komme ind på platformen. Et par uger før eventet kommer til at finde sted, udgives en "buyers list", som viser alle de registerede indkøbere. Man vil kunne se hvilken organisaiton de forskellige indkøbere kommer fra, og denne liste vil være tilgængelig for alle udstillerne. 

En udstillerliste bliver også lavet, og den vil også være tilgængelig. 

Kontakt mz@foodfromdenmark.dk for mere information.