MEDLEMSKAB

Information om opslag på LinkedIn

Som medlem har mulighed for at få vist nyheder på vores LinkedIn side Food from Denmark, som i dag har næsten 5000 følgere. Siden henvender sig til internationalt publikum, som er interesseret i danske produkter, og formålet med siden på LinkedIn er netop at brande de danske produkter og vise hvad vi producerer i Danmark.

For at en nyhed får succes, så kræver det at nyheden formidles som et mere personligt indlæg med evt. lidt historie om virksomheden og hvorfor netop jeres virksomhed skiller sig ud.
Du kan finde masser af inspiration hvis du søger på Food from Denmark på Linkedin (husk at følge siden).
Her refereres der til opslag, som har klaret sig godt:

Eksempel 1       Eksempel 2       Eksempel 3     

Inden man begynder at skrive teksten til opslaget, så kan man overveje følgende:

  •  Hvem er din målgruppe?
  •  Vil du dele viden og inspiration eller skabe debat?
  •  Hvad vil du fortælle til din målgruppe?
  •  Hvorfor vil du fortælle det?
  •  Hvorfor er det relevant nu?
  •  Hvad er udbyttet for din målgruppe?
  •  Hvad kan du supplere dit indlæg med for at gøre det endnu mere relevant? Kan du bruge billeder, grafik, analyse, tal og lignende?

Krav til opslaget:

  • Teksten skal være på engelsk
  • Teksten må være max 1200 anslag inkl. mellemrum
  • Teksten må ikke være et salgsopslag
  • 1 – 5 billeder. Et af billederne må gerne vise mennesker
  • Vi kan også poste en video i stedet for tekst og billeder  

Vi ser frem til at modtage materialet til jeres opslag på ffd(at)foodfromdenmark.dk.

Med venlig hilsen
Food from Denmark

Eksempel på et LinkedIn opslag